Teaterresa Rain Man på Oscars

14 medlemmar I STPL reste på en dagstur för att se teatern Rain man med Jonas Karlsson och Robert Gustavsson. Kanalbuss hade fyllt upp så att vi var 43 st som åkte med.

Med på turen var också Stefan (chaufför) och Elenor (Bussvärdinna).
Vi lämnade Linköping strax efter lunch och åkte först till Långholmen där vi åt middag. Maten var sisådär med så kallad bankad lövbiff som var seg för de flesta.

19.30 startade föreställningen som varade i 2,5 timmar.
Föreställningen var verkligen bra. Både rolig och sorglig och fram för allt manade den till eftertanke för hur personer med autism behandlades

Både Jonas och Robert var fantastiska i sina roller.
Efter föreställningen åkte vi till Linköping och kom fram c:a 01.00.

Dela gärna inlägget

Facebook
X (tidigare Twitter)
LinkedIn

Fler gallerier

All you need is love Vadstena teater

Läs mer

STPL lunchföredrag om brott och bedrägerier mot äldre

Läs mer

STPL I samarbete med Eklunda bio.

Läs mer

Logga in

Inloggning för styrelseledamöter och administratörer.