Resa till Skavsta 14/10

STPL (Saab Tjänstemannapensionärer, Linköping) har 14 oktober varit på resa med Vadstenabuss till Skavsta, Nyköping med 34 deltagande medlemmar. Besöket i Skavsta inleddes med guidad visning på F11 Sveriges flygspaningsmuseum. Lunch intogs på restaurangen ”Ät” på Skavsta flygplats och därefter besök på Saab Aviation Services för visning av brandbekämpningsflygplan, målbogseringsflygplan och kustbevakningens flygplan för sjöövervakning.

Nedanstående bilder är från resan:

Dela gärna inlägget

Facebook
X (tidigare Twitter)
LinkedIn

Fler gallerier

All you need is love Vadstena teater

Läs mer

STPL lunchföredrag om brott och bedrägerier mot äldre

Läs mer

STPL I samarbete med Eklunda bio.

Läs mer

Logga in

Inloggning för styrelseledamöter och administratörer.